atatürk'e ancak adını anmaya korkarak, yüsuf yüsuf böyle çemkirebiliyor. daha fazlasına yemiyor. götüm götüm, kıçım kıçım bir açıklama. mertçe çıkıp desene "nefret ediyorum" diye? yemiyor. işte böyle sinsi sinsi dedikoducu komşu teyze gibi alttan laf sokuşturmaya çalışıyor.
acınası bir hal.
çünkü vefatından 100 sene sonra arkasından sen ancak bunları söyleyebiliyorken, senin vefatının 1 saniye sonrasında neler söyleneceğini çok iyi biliyorsun.
16.07.2020 · 40. sıra
nevra seni seviyorum lan
15.07.2020 00:10