Sık geçen başlıklar

14 temmuz 2020 rte'nin atatürk'ü hedef alması 2

ekşi'de gör
atatürk'e ancak adını anmaya korkarak, yüsuf yüsuf böyle çemkirebiliyor. daha fazlasına yemiyor. götüm götüm, kıçım kıçım bir açıklama. mertçe çıkıp desene "nefret ediyorum" diye? yemiyor. işte böyle sinsi sinsi dedikoducu komşu teyze gibi alttan laf sokuşturmaya çalışıyor.

acınası bir hal.
çünkü vefatından 100 sene sonra arkasından sen ancak bunları söyleyebiliyorken, senin vefatının 1 saniye sonrasında neler söyleneceğini çok iyi biliyorsun.
yıllardır alıyor. almaya da devam edecek.
kendisi vefat ettikten sonra tarih olacaktır ama atatürk ilelebet payidar kalacaktır.

şu sözünü bırakalım atamızın da insan kalitesi ortaya çıksın:

ben zoraki ve insafsızca hareket etmesini bilmem. bence diktatörlük, diğerlerini ram edendir. ben kalpleri kırarak değil, kazanarak hükmetmek isterim.