Sık geçen başlıklar
romantikliğin dışında ben de çok severim. öyle dışarıda sevdiğin insanla ıslanmak falan değil, dışarıda fırtına koparken, bulutlar birbiri ile kavga ederken camı açıp seyretmek.
bayılıyorum ben bu havaya ve benim mutlu olduğum mevsim geldi.

güle güle sıkıcı yaz, hoş geldin canım sonbaharım.