Sık geçen başlıklar

didier drogba 5

ekşi profili
himym'ın friends'ten daha iyi olduğunu iddia etmek nixe'nin nike'dan daha iyi olduğunu iddia etmek ya da adiclas'ın adidas'tan daha iyi olduğunu iddia etmek gibidir.
beşiktaşlılar yavaştan başlamış bu sene de ülke puanını biz artıracaz yea demeye.

gören de sanki her sene şampiyonlar liginde yarı final oynuyor mübarekler. geçen sene 12bin puan toplamış beşiktaş. galatasaray ve fenerbahçe ise 12/13 sezonunda 24biner puan toplamış. sonraki sene ise galatasaray 16bin puan toplamış. geçen sene prandelli faciası ile 6bin puan toplamış. ama sorsan beşiktaş kurtarıyor ülkemizi. son beş senede 26bin puan toplayan takım ülke puanımızı uçuruyor ancak 51bin puan alan takım maalesef bizi rezil ediyor. neyse bu sene ilk 5 haftada namağlup şampiyon olursunuz yine, sonradan şampiyonlar ligi lütfen demeye başlayıp, en son da şerefli üçüncülükler sizi mutlu eder artık.

istiklal marşı ve kapanış.