doğru olmayan önerme. iyiler acımasıza dönüşmezler. adı üstünde iyi. sadece eskisi gibi özenli, ilgili, karşısındakine özel ve değerli hissettirecek şekilde davranmayı keserler. siz de sıradan olmanın dayanılmaz ağırlığında çırpınır kalırsınız.
Sık geçen başlıklar
portakal burdakal 6
ekşi profilihiç yemeksepetinden sipariş vermeyen biri olarak me demek istediğinizi anlamadım.
baskın oran türk dış politikasında şöyle bahşeder: sovyetler birliği de abd de uzay araştırmaları için harcamalar yaptı. abd, bu çalışmalarda bulduğu teflonu teflon tava olarak piyasaya sürerken sovyetler bunu yapmadı.
niye ihtiyaç duyulduğunu anlamadığım taban, niye var bu veriler. hep hüzün hep hüzün. ekşi sözlük gülmelik, karikatürleşmelik ne bileyim müzikal veritabanı yok da niye dertleşmek için var?
başkası tarafından hazırlanıp önünüze getirilmesi.
hepsinden en az bir tanesine sahibim. küçükken böyle yoğun aileler insana güzel gelebiliyor, "kalabalık ailem var ne şanslıyım yanılgısı"na sahip olabiliyorsunuz. şahsen, teyzesi, dayısı, halası, amcası, danası olan ve hepsiyle mutlu mesut görüşebilen ve bunu uzun yıllar sürdürebilen versiyonuna pek rastlamadım. varsa, kendisine mutluluklar dilerim.
görüşmediğim hala, amca, bayramdan bayrama bile aramadığım bir dayım var. etrafım da benim gibi insanlarla dolu belki de yaş kemale erince görüyorsunuz bazı şeyleri.
eğer bu insanlardan değilseniz üzülmeyin. bence üzerinize kaynar su dökmeye çalışan bir akrabanız olmadığı için şanlı olabilirsiniz.
görüşmediğim hala, amca, bayramdan bayrama bile aramadığım bir dayım var. etrafım da benim gibi insanlarla dolu belki de yaş kemale erince görüyorsunuz bazı şeyleri.
eğer bu insanlardan değilseniz üzülmeyin. bence üzerinize kaynar su dökmeye çalışan bir akrabanız olmadığı için şanlı olabilirsiniz.