Sık geçen başlıklar

saladdays 3

ekşi profili
en son 22 yaşımda aşık oldum, 24 yaşımda ilişkimizin yürümediğini farkettim, 25 yaşımda ayrıldım, 24-25 yaşımdan beri kimseye aşık olamadım. flörtlerim oldu/oluyor, ama kimsede o yakınlığı hissedemedim. işin kötü tarafı, aşık olabileceğime olan inancımı da kaybettim. (yaş 28)

oha 28 olmuşum ya
breaking bad - better call saul / mike

edit: gelen mesajlar ile ilgili yorum yapmak gerekirse, yumruk yumruğa kavgadan ziyade sistemli bir kavga düşünmüştüm, yoksa çağırılmaz tabi. (neden öyle düşündüysem)