Sık geçen başlıklar

beyinsizat 8

ekşi profili
farklı maç izliyoruz sanırım. ben galatasaraylı olarak çok beğendim. yanlış atraksiyonlara girdi. saçma tercihler yaptı. bunlara katılmakla beraber sahada oyunu en iyi okuyan topçu. defansif aksiyonları da son derece iyi. maç eksiği olduğu çok aşikar. başka takıma gitse fenerdekinin 3 katı parlar.

fenerde kendisine ayak uyduracak zekada topçu maalesef yok.
ayda bir kere mutlaka gördüğüm kabus. bir de askerlik var. o da aynı şekil. rüyadan uyanıp olm bitirdin lan sen diye telkin ederken buluyorum kendimi her seferinde.