Sık geçen başlıklar

samstone 11

ekşi profili
günlük niyetine kullanıldığını gördükçe üzen başlık.

akşam bakıyorum, 200-300 entry. "aşılar mı bozuldu, tedarik mi edemedik ne oldu?" diyip korkuyla açıyorum. "yarın sabah 9'da olacağım aşı." "dün akşam 11'de olduğum aşı." "ben de oldum. kolumda ağrı var, gün gün editlerim." gibi anlamsız entryler var sırf.