Sık geçen başlıklar

monsterball 5

ekşi profili
ister ağlasınlar ister masaya çıkıp tepinsinler, hiçbirine hakkım helâl değil.

her şey olup bittikten sonra pişmanlığın fayda etmeyeceğini öğrenmesi gereken bir teyzenin sözleri. size bunları zamanında 2010 ve 2017 referandumlarımda, genel ve yerel seçimlerde anlatmaya çalıştık ama her seferinde vatan haini olduk!

edit: tanım
cevabına çok kısa sürede ulaşılabilecek bir soru.
-parlamenter sistem varken kurlar bu kadar yüksek ve oynak mıydı?
-hayır.
-tek adam rejimine geçince kurlar bu kadar yüksek ve oynak olmaya başladı mı?
-evet.

cevabı kesinlikle evet olan sorudur. aslında mesele erdoğan'ın gidip gitmemesi değil. mesele erdoğan'ın her şeye tek başına karar vermesi, bugün bu nedenden ötürü kurlar ve ekonomi bu halde.