(bkz: dert değil)(bkz: metin arolat)
Sık geçen başlıklar
kulplubeygir 7
ekşi profiliarkadaşlar lütfen hastane dışındaki olayların başlıklarını "doktor" olarak açmayın artık.
ister mağdur olsun, ister suçlu olsun; sokaktaki olayda adamın doktor olması neyi değiştirir?
tanım: mesleğinden bağımsız olarak bir vatandaşımızın acı ölümü.
ister mağdur olsun, ister suçlu olsun; sokaktaki olayda adamın doktor olması neyi değiştirir?
tanım: mesleğinden bağımsız olarak bir vatandaşımızın acı ölümü.
tüm hacıların abdest gitmiş ihram yalan olmuştur ablanın sayesinde. çok günah almış kızdır.
bana da olmuştu aynısı tıp fakültesinde olurken. bir damarı yanlış bildim de hoca heyecan falan dinlemeden sınavın başında bıraktıydı beni. oysa ne olacak ki adamın beynine giden damarı böbreğine gidiyor sandiysam.
ama bize ekmek satarken bizden "para" alıyorlar inanabiliyor musun?
adam 3 milyon dolar değil de 2.5 milyon dolar verirsen, benim için 50 bin kişi tribünden şarkı da söylese oynamam takımınıza diyor. ucuza top bile oynamıyor. o adama gidip feda meda diye aranızda para topluyorsunuz doktora gelince "para istemesin". küfretmek istemiyorum sabah sabah.
ilkokulda kurduğum "büyüyünce doktor olucam, fakirlere bedava bakıcam" cümlelerini dün gibi hatırlıyorum. bugün yine bir gariban görsem yine bedava bakarım ve mümkünse cebine para bile koyarım.
ama toplum olarak siz bu zihniyette oldukça maaşım az olursa önce basar istifayı özele geçerim, orda da para vermezlerse yırtarım o diplomayı. siktirin gidin.
edit: küfretmişim bile.
adam 3 milyon dolar değil de 2.5 milyon dolar verirsen, benim için 50 bin kişi tribünden şarkı da söylese oynamam takımınıza diyor. ucuza top bile oynamıyor. o adama gidip feda meda diye aranızda para topluyorsunuz doktora gelince "para istemesin". küfretmek istemiyorum sabah sabah.
ilkokulda kurduğum "büyüyünce doktor olucam, fakirlere bedava bakıcam" cümlelerini dün gibi hatırlıyorum. bugün yine bir gariban görsem yine bedava bakarım ve mümkünse cebine para bile koyarım.
ama toplum olarak siz bu zihniyette oldukça maaşım az olursa önce basar istifayı özele geçerim, orda da para vermezlerse yırtarım o diplomayı. siktirin gidin.
edit: küfretmişim bile.
normal bir ülkede olsa m.yavaş
türkiye'de ise imamoğlu
türkiye'de ise imamoğlu
sevgili yazarlar corona virüs ile olan bu savaşta ciddi ekipman eksikliğimiz var. maske, tulum vb. malzemeleri bulmakta güçlük çekiyoruz. lütfen bu başlığı gündemde tutun. ben ekşi sözlük sayesinde değişen çok şey gördüm, belki bu durumun da düzelmesine yardımınız olur. ekipman eksikliğini idareye iletsek "bulmaya çalışıyoruz" diyorlar. daha yukarılara ulaşmak için sabim'e cimer'e ulaşsak idareyi şikayet ediyor durumuna düşeceğiz. bi el atıverseniz de şu konu bi gündeme gelse. sevgiler
edit: bir meslektaşım üniversite hastanelerinin özerklikten dolayı daha zor durumda olduğunu belirtmemi rica etti.
edit2: https://mobile.twitter.com/…ansın?src=hashtag_click
edit: bir meslektaşım üniversite hastanelerinin özerklikten dolayı daha zor durumda olduğunu belirtmemi rica etti.
edit2: https://mobile.twitter.com/…ansın?src=hashtag_click