arkadaşlar lütfen hastane dışındaki olayların başlıklarını "doktor" olarak açmayın artık.
ister mağdur olsun, ister suçlu olsun; sokaktaki olayda adamın doktor olması neyi değiştirir?
tanım: mesleğinden bağımsız olarak bir vatandaşımızın acı ölümü.
15.10.2022 · 33. sıra
kulplubeygir
14.10.2022 14:52