Sık geçen başlıklar

looking outside inside 4

ekşi profili
kodu komple yazdırmak değilde yazdığım kodu debug etmek hacı ben bunu yazdım ama performans konusunda tavsiyelerin var mı veya bu kodu daha temiz bir hale getirebilir misin dediğimde gayet güzel yapıyor.
(bkz: #103755257) adam çok haklı bu bir, ikincisi ablanın zaten ya biraz fazla gittim aaaaa'sı var orda. hiç sahne şovuna gitmeyen arkadaşlar sahnede anlatılanların normalden daha sert veya duygusal olabileceğini unutmamalarını isterim. ve evet ablanın arkasındayım kendisini anlayanların olduğunu da bilsin fakat mahkemeye gelmem :(