Sık geçen başlıklar

pınar fidan'ı linç edenlerin zeka seviyesi 1

ekşi'de gör
(bkz: #103755257) adam çok haklı bu bir, ikincisi ablanın zaten ya biraz fazla gittim aaaaa'sı var orda. hiç sahne şovuna gitmeyen arkadaşlar sahnede anlatılanların normalden daha sert veya duygusal olabileceğini unutmamalarını isterim. ve evet ablanın arkasındayım kendisini anlayanların olduğunu da bilsin fakat mahkemeye gelmem :(