Sık geçen başlıklar

leralond 3

ekşi profili
çoğu kişi sevmediği filmleri yazmış.yazılan filmler arasında yüzüklerin efendisi , baba gibi filmler bile mevcut.bir filmi beğenmiyorsunuz diye o film abartılmış olmuyor.

"x filmini izledim , beğenmedim(ya da anlamadın).ben beğenmediysem bu film çok abartılmıştır".tam olarak bu kafayla yorumlar yazılıyor.
abartın ya abartın.kimsenin sesine bir şey olduğu yok.görüntü kalitesinden ya da çekim açılarından dolayı garip gelmiş olabilir.10 sene geçti aradan.bu da doğal.

edit : imla
küçük köpek pitbull inmeden asansörün kapısında beklediği için pitbull u kışkırtmış.küfür bile etmiş olabilir bilemiyoruz.yoksa pitbull dediğimiz hayvan çok sevecen nasıl yetiştirildiyse öyle hareket eder.kimseye zararı yok.