Sık geçen başlıklar
oğlum şaka gibi lan. geçen yıl 7 tl bandında olan yakıt, şuan 18-19 tl oluyor. kimse çıldırmıyor, tepki göstermiyor bir de yetmezmiş gibi milletmiz “trafikten fakirler elendi ehe ehe ehe” diye eğleniyor. yemin ediyorum çok farklı bir milletiz.
sırf rating uğruna sürekli saçma sapan kişiler ünlü yapması. master chef programında ünlü olup, papağan öldüren psikopat mı dersin, survivorda ünlü olan iki gerzek nisa ve barış mı dersin, turabi mi dersin, say say bitmez.