Sık geçen başlıklar

3-4 mart 2022 motorin zam şenliği 2

ekşi'de gör
oğlum şaka gibi lan. geçen yıl 7 tl bandında olan yakıt, şuan 18-19 tl oluyor. kimse çıldırmıyor, tepki göstermiyor bir de yetmezmiş gibi milletmiz “trafikten fakirler elendi ehe ehe ehe” diye eğleniyor. yemin ediyorum çok farklı bir milletiz.
bu gidişle işe oğlanın akülü arabasıyla gidip gelecem amk. elektrik de pahalı ama bi denemek lazım.