aç birader o zaman yolsuzluk davası. madem çalıyorlar içişleri uyuyor mu?
ben cevabını vereyim: hayır, uyumuyorlar. çünkü bu yaptığınız karalama kampanyaları fetullah gülen sizi badelerken kulağınıza fısıldadığı dezenformasyon derslerinden geliyor.
Sık geçen başlıklar
namaewa no nick 12
ekşi profilibazı andavallar tarafından bir yanda herkese mavi boncuk dağıtıyor diye ilkesiz, kutsalı olmayan biri diye eleştirilirken diğer yanda aynı kişiler tarafından 2. rte olmakla suçlanan belediye başkanı.
ülkedeki gerizekalı enflasyonunu buradan çıkarabilirsiniz.
bu ülkede 90 milyon vatandaş yaşıyor, siz diyorsunuz ki bu adam herkese mavi boncuk dağıtmasın, sadece belli kesimlere boncuk dağıtsın.
e bunu yapan zaten erdoğan. geldiğinden beri ülkeyi ikiye bölüp kendi seçmenlerini mükemmel insanlar, diğerlerini terörist ilan etmiyor mu bu adam. alın size omurgalı, kutsalı olan siyaset. adama 2. rte olmadığı için rte'ye benziyor diyorsunuz, bunun bile farkında değilsiniz.
demokrasi öyle işlemiyor işte. bana kadar demokrasi, benden sonra otokrasi diyorsanız zaten sizin adamınız erdoğan zaten, buralarda takılmayın. bu adama oy veren kişiler erdoğan'ın kutuplaştırıcı politikasından bıkmış, tekrar eski günlerdeki gibi komşumuza nefretle bakmayacağımız dönemi özleyen insanlar.
ülkedeki gerizekalı enflasyonunu buradan çıkarabilirsiniz.
bu ülkede 90 milyon vatandaş yaşıyor, siz diyorsunuz ki bu adam herkese mavi boncuk dağıtmasın, sadece belli kesimlere boncuk dağıtsın.
e bunu yapan zaten erdoğan. geldiğinden beri ülkeyi ikiye bölüp kendi seçmenlerini mükemmel insanlar, diğerlerini terörist ilan etmiyor mu bu adam. alın size omurgalı, kutsalı olan siyaset. adama 2. rte olmadığı için rte'ye benziyor diyorsunuz, bunun bile farkında değilsiniz.
demokrasi öyle işlemiyor işte. bana kadar demokrasi, benden sonra otokrasi diyorsanız zaten sizin adamınız erdoğan zaten, buralarda takılmayın. bu adama oy veren kişiler erdoğan'ın kutuplaştırıcı politikasından bıkmış, tekrar eski günlerdeki gibi komşumuza nefretle bakmayacağımız dönemi özleyen insanlar.
gelirken elinden tutun da beykoz'u avrupa yakasında ararken kaybolmasın.
seni şöyle bir dayaktan geçirip karakolda insan olduğunu bilmiyordum odun sanıp vurdum diye ifade vermek gerekir de neyse.
bir siyasi parti düşünün ki iktidar olmak istiyor ama stratejisi iktidara zarar vermemek.
akgençlik çalışıyor.
aylık öğrenci kart ücreti 109 tl, sadece okula git-gel yapsalar bir biniş 2 tl civarına denk geliyor. neredeyse bedava öğrencilere kart ücreti, kime bu numaralar?
aylık öğrenci kart ücreti 109 tl, sadece okula git-gel yapsalar bir biniş 2 tl civarına denk geliyor. neredeyse bedava öğrencilere kart ücreti, kime bu numaralar?
oyunu kazanan adamdan vergi diye ödülün %60'ı geri alınır.
daha adil bir dünya mümkün kitabını finalistlere sokmadığı için oy kullanmaya gerek bile görmediğim anket. kimlere hizmet ettiği belli.
kafayı 15 temmuz ile bozmuş adamın açıklaması.
ne kadar uğraşırsanız uğraşın 15 temmuz herhangi bir şekilde önemli bir gün ol-ma-ya-cak. biz halk olarak sizin hatalarınızın, ne istedilerse vermenizin cezasını yüzlerce vatandaşın çektiği bir günü milli bir gün olarak kutlamayacağız, siz iktidardan düşünce en sadık seçmeniniz bile unutacak.
ne kadar uğraşırsanız uğraşın 15 temmuz herhangi bir şekilde önemli bir gün ol-ma-ya-cak. biz halk olarak sizin hatalarınızın, ne istedilerse vermenizin cezasını yüzlerce vatandaşın çektiği bir günü milli bir gün olarak kutlamayacağız, siz iktidardan düşünce en sadık seçmeniniz bile unutacak.
asgari ücret çin'in altına düşmüşken fabrika bile açmıyor kimse. şüphesiz ki burada akp'ye oy verenler için nice dersler vardır.
defalarca yazdım ama yine yazayım, ülkenin yarısı ekonominin iyi olup protestocuların terörist olduğuna inanıyor, diğer yarısı su veren itfaiyenin hortumunu diyerek evinde oturuyor. biri protesto etmek istese zaten destek bulamayacak, o yüzden herkes suskun.
peki yarın seçimi yeniliyoruz deseler koşa koşa akp'li diye aynı adama oy vereceklerin isyanı.