kariyla yakalanmak istememistir.. cunku akepe boyle seyleri sevmez.. ezan okuyormus kariya abisi..
Sık geçen başlıklar
hakeme kirmizi kart gosteren futbolcu 9
ekşi profili
turkiye'nin umurunda olmayacak belki de ulkenin yarisi haberlerde gordugunde tv'yi kapatacak, sonra bizde olunca sallamayan avrupa'ya sallamaya devam edecek halkimizin bir kez daha siklemeyecegi saldiri.. empati onemli ama comarlarda yok..
(bkz: milyon dolarlar)
herkes gibi o da öldü.. iftira cok atardi..
en üzücüsü buna inanan en az 30 milyon malin olmasi..
bunu dolari 3 tl yapan hirsizlara sormak lazim..neyse onlarin alni secdelishjsanamsk..
2 milyar adam ama avrupa sampiyonasinda yoklar. neden ?
cunku
altyapisi kotu ve isvecli hakemler..
cunku
altyapisi kotu ve isvecli hakemler..
en cok merak ettigim sey.
adama bir vafik kurdular ve ulkenin en guzel yerlerinden tasinmazlari uzerine yaptilar. sahip oldugu paralar milyar dolarla ifade ediliyor, babasi olacak zat her sehit sonrasi partisinin oy oranlarina baktiriyor..
ulan boyle vicdansizlik boyle kahpelik gormedi bu ulke..
adama bir vafik kurdular ve ulkenin en guzel yerlerinden tasinmazlari uzerine yaptilar. sahip oldugu paralar milyar dolarla ifade ediliyor, babasi olacak zat her sehit sonrasi partisinin oy oranlarina baktiriyor..
ulan boyle vicdansizlik boyle kahpelik gormedi bu ulke..