küfrü bulana kadar yazılımcı oldum mk.
Sık geçen başlıklar
son denemem 5
ekşi profilibaşkasıyla olmanın kusuru sarhoşluk olsaydı şayet alkol almanın kendisi aldatmak olurdu.
şekline şemaline lafım yok da abi bir insan parmaklarını kestirecek kadar ne yaşayabilir ki? hiç mi hayata karşı bir işlevin yok. dil, kulak aynı şekilde. ben yarın öbür gün pişman olurum diye koluma dövme bile yaptıramıyorum. yani bunu hangi kafa yapar? aklıma tek bir şey geliyor; sakalı sinek kaydı kesecekken kesmeden önce top sakal yaparsın, sonra bıyığı bırakırsın en sonunda hepsini kesersin. bu da heralde intihar edecekti etmeden biraz vücudumla oynayayım demiş. başka türlüsünü aklım almıyor çünkü
sigarayı kendim ısmarlama şartıyla jesse pinkman . ben ısmarlayacam diye ısrar ederse, ilk fırtı ona çektirip öyle içerdim.
arkadaşlar yarın ders olacak mı?