Sık geçen başlıklar
bardak plastik oluyor da garezleri pipete miymiş? kesinlikle kullanıcı dostu değil. madem çok duyarlılar çevreye, plastikleri geri dönüşüme göndersinler, bina arkasındaki çöp konteynır'ına atmasınlar