Sık geçen başlıklar

starbucks'ın kağıt pipetleri 2

ekşi'de gör
daha ikinci çekişte ıslanıp yumuşayan ve içeceği içebilmek için 3600watt süpürge kıvamında emiş gücüne sahip olunması gereken materyal. ortası delik bir kaşıkla yemek yemek gibi. bir ürün ancak bu kadar kullanım amacına hizmet etmez.
bardak plastik oluyor da garezleri pipete miymiş? kesinlikle kullanıcı dostu değil. madem çok duyarlılar çevreye, plastikleri geri dönüşüme göndersinler, bina arkasındaki çöp konteynır'ına atmasınlar