Sık geçen başlıklar

flaquemeurtre nin ruhu 3

ekşi profili
sonuçlarının geç yayınlanmasında gayet de sakınca bulunan sınav.
herkes sizin gibi sikinin keyfine, kendini tatmin amaçlı, "hiç çalışmadım 98.75 aldım" demek için girmiyor bu sınava. bakanlıkların ya da diğer devlet kurumlarının sınavlarına başvurabilmek için elinizde gerekli puanın olması ve bunu belgelemeniz gerekiyor. "ben cevaplarımı kontrol ettim, puanım x" diyip başvurmaya giderseniz siktiri yersiniz.
misal, ekonomi bakanlığının sınavı için cuma son gündü. elinde puanı olmayan birçok kişi ösym'nin sonuçları açıklamamasından dolayı sınava başvuramadı.
ya da ne bileyim maaş gününden önce açıklanmaması birçok kişiyi 1 aylık dil tazminatından mahrum edebiliyor

kaç puan alacağını bilmek yetmiyor yani zeka küpleri. kendini tatmin ettiğine göre al o puanı bi tarafına sok şimdi.

*imla