öyle birini bulacak kadar şanslıysanız, harika olur tek kelimeynen. allah öylesini herkese nasip etsin
Sık geçen başlıklar
111111111111111111 3
ekşi profiliparan var, bankaya koy faiz al, olmuyor
paran var, ev al kiraya ver, her ay oturduğun yerden kira al, hah yok o zaman oluyor!!!
ilginç...
ek: birisi şöyle bir şey yazmış, allah akıl fikir versin.
(bkz: #122112812)
bak kardeşim parası olandan, ev alıp kiraya vermektense, parasını bankaya yatırmasını talep etmek lazım çünkü yatırım toplanan mevduatlarla olur (en azından kâğıt üstünde)
ek2: diyanet işleri de parasını faize yatırmıştı, yanılıyor muyum?
ek3: ya sabır, biri demiş k; "ev kiraladığında evinizi kullandırır, kullanım ücreti alırsınız. ortada sunduğunuz bir hizmet vardır. somut bir hizmet: barınma."
sanki bankaya koyduğun para bir hizmet sağlamıyor, dediğim gibi en azından kâğıt üstünde devlet o parayla yol, baraj, köprü yatırım yapıyor ve müteahhit konut yapıyor, aynı şey
ya bu nasıl bir akıl yürütememe örneğidir
paran var, ev al kiraya ver, her ay oturduğun yerden kira al, hah yok o zaman oluyor!!!
ilginç...
ek: birisi şöyle bir şey yazmış, allah akıl fikir versin.
(bkz: #122112812)
bak kardeşim parası olandan, ev alıp kiraya vermektense, parasını bankaya yatırmasını talep etmek lazım çünkü yatırım toplanan mevduatlarla olur (en azından kâğıt üstünde)
ek2: diyanet işleri de parasını faize yatırmıştı, yanılıyor muyum?
ek3: ya sabır, biri demiş k; "ev kiraladığında evinizi kullandırır, kullanım ücreti alırsınız. ortada sunduğunuz bir hizmet vardır. somut bir hizmet: barınma."
sanki bankaya koyduğun para bir hizmet sağlamıyor, dediğim gibi en azından kâğıt üstünde devlet o parayla yol, baraj, köprü yatırım yapıyor ve müteahhit konut yapıyor, aynı şey
ya bu nasıl bir akıl yürütememe örneğidir
aaa yaşasın yaşasın, orda da olmuş, orda da bak gördün mü? yaaaaa, na'ber, sesiniz çıkmıyo, sesiniz çıkmıyo işte , na'ber , na'ber!!!