Sık geçen başlıklar

111111111111111111 3

ekşi profili
paran var, bankaya koy faiz al, olmuyor

paran var, ev al kiraya ver, her ay oturduğun yerden kira al, hah yok o zaman oluyor!!!

ilginç...

ek: birisi şöyle bir şey yazmış, allah akıl fikir versin.

(bkz: #122112812)

bak kardeşim parası olandan, ev alıp kiraya vermektense, parasını bankaya yatırmasını talep etmek lazım çünkü yatırım toplanan mevduatlarla olur (en azından kâğıt üstünde)

ek2: diyanet işleri de parasını faize yatırmıştı, yanılıyor muyum?

ek3: ya sabır, biri demiş k; "ev kiraladığında evinizi kullandırır, kullanım ücreti alırsınız. ortada sunduğunuz bir hizmet vardır. somut bir hizmet: barınma."

sanki bankaya koyduğun para bir hizmet sağlamıyor, dediğim gibi en azından kâğıt üstünde devlet o parayla yol, baraj, köprü yatırım yapıyor ve müteahhit konut yapıyor, aynı şey

ya bu nasıl bir akıl yürütememe örneğidir