(bkz: 1984)
(bkz: çikolata tayını)
Sık geçen başlıklar
bhjhgg2 5
ekşi profilibizle kim helalleşecek amk, geçliğimiz çalındı 20 yılda. onun helaleşmek istedikleri aldı yürüdü bu 20 yılda.
almanya'da 100gr altında tablet çikolata yok, kıskanırlar bizi tabi ki köftehorlar.
ilk yarı
--------------------dombili--------------------------
-----------gözlüklü-----yeteneksiz-------------------
--------------moral bozmuyoruz------------------------
-------götü kalkık--------------beyler sakin-------
--------------topu bana atın----------------
ikinci yarı
--------------------dombili--------------------------
----gözlüklü---moral bozmuyoruz--yeteneksiz----beyler sakin-----
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
------götü kalkık--------topu bana atın------------
--------------------dombili--------------------------
-----------gözlüklü-----yeteneksiz-------------------
--------------moral bozmuyoruz------------------------
-------götü kalkık--------------beyler sakin-------
--------------topu bana atın----------------
ikinci yarı
--------------------dombili--------------------------
----gözlüklü---moral bozmuyoruz--yeteneksiz----beyler sakin-----
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
------götü kalkık--------topu bana atın------------
gol takıntısı olan izlemesin.