Sık geçen başlıklar

bakiniz cok enteresan 2

ekşi profili
kutlu olsun! :)

sol elini kullanarak yazı yazan birini gördüğünde sağlak insanların verdiği tepkiler şu yüzde ile sıralanmış:

solak mısın? - %80
bizim x' de solak - %10
solaklar çok zeki oluyormuş - %5
o elinle nasıl yazabiliyorsun? - %5

kaynak reddit'te eğlence amaçlı oluşturulmuş ama gerçekten de biz solakların konu ile alakalı en sık duyduğumuz cümleler bunlar.