kutlu olsun! :)
sol elini kullanarak yazı yazan birini gördüğünde sağlak insanların verdiği tepkiler şu yüzde ile sıralanmış:
solak mısın? - %80
bizim x' de solak - %10
solaklar çok zeki oluyormuş - %5
o elinle nasıl yazabiliyorsun? - %5
kaynak reddit'te eğlence amaçlı oluşturulmuş ama gerçekten de biz solakların konu ile alakalı en sık duyduğumuz cümleler bunlar.
14.08.2022 · 15. sıra
bakiniz cok enteresan
13.08.2022 13:29