ingilizce yorumlarin bir kismi turkce isimle yazilmis. ı hope it comes to my country falan yazmislar bi de. ulan ak troller. sizin de malzemeden calmaya basladilar.
Sık geçen başlıklar
mahondante 6
ekşi profilikoca ülkeyi parasız yatılı yurduna çevirdiler lan. aman burdan kültür savaşı çıksın da laikler kudursun. fakirler gelen zamları unutsun. ne bitmez çilesi varmış lan ülkenin. 20 senedir aynı filmi oynatıp halen bilet satıyorlar.
abi bu gurbetçilerden birini meydan dayağına çekecekler en sonunda ben diyeyim.
ulan yarı cahil herifler. bakın burada ingilterede günlük vaka sayıları ve günlük ölüm sayıları grafiği var. görsel
son kulvarda aşının etkisini görüyor musunuz? aşı ölüm oranlarını neredeyse 20'de 1 oranında düşürdü. evet sevgili gerizekalı arkadaşım aşı olanlar da covid olabiliyor, evet aşı olanlar da ölebiliyor. ama eskiden aynı vaka sayısıyla 200 kişi ölürken, şimdi 10 kişi ölüyor. biontech'in bu işten kazandığı toplam para 4 milyar dolar. ulan bu para niğde otobanının yıllık bakım ücreti falan. bu kadar para için mi küresel komplo kurdular. herkes gerizekalı, bir siz süper zekisiniz amk ya.
son kulvarda aşının etkisini görüyor musunuz? aşı ölüm oranlarını neredeyse 20'de 1 oranında düşürdü. evet sevgili gerizekalı arkadaşım aşı olanlar da covid olabiliyor, evet aşı olanlar da ölebiliyor. ama eskiden aynı vaka sayısıyla 200 kişi ölürken, şimdi 10 kişi ölüyor. biontech'in bu işten kazandığı toplam para 4 milyar dolar. ulan bu para niğde otobanının yıllık bakım ücreti falan. bu kadar para için mi küresel komplo kurdular. herkes gerizekalı, bir siz süper zekisiniz amk ya.
katarlılara kanal manzaralı daire satacaksınız diye 12bin yıllık şehrin anasını ağlatmaya değer mi? yazık günah allahtan da mı korkunuz yok.
dostum 2 sayfa yazmışsın ama sonuçta mezun olduğu "alakasız bölüm"ü yazmamışsın.