3'ten fazla çocuk yapılmayacak deseler daha olumlu olurdu ülke ve millet adına.
Sık geçen başlıklar
monkeyisgonetoheaven 7
ekşi profiliümmet lan onlar ne turisti, ülke onların.
turist olan biziz.
turist olan biziz.
partneriyle sevişerek. inanır mısınız sayın evliler, tüm bekarlar olarak biliyoruz evlendikten iki sene sonra yatağa sadece uyumak için girdiğinizi.
"bekar insan boştur" edebiyatını gidin başka yerlerde yapın. siz eve kapanıp survivor izlerken biz hayatımızı özgürce yaşıyoruz.
edit: dışarı çıkarken eşinden izin alanlar gelmiş bekar aşağılıyor koşun.
"bekar insan boştur" edebiyatını gidin başka yerlerde yapın. siz eve kapanıp survivor izlerken biz hayatımızı özgürce yaşıyoruz.
edit: dışarı çıkarken eşinden izin alanlar gelmiş bekar aşağılıyor koşun.
yandaş medyayı sel basan köprü altlarına doldurmuş yağmurdur. 20 senedir belediye başkanının adını bile bilmeyen insanların twitterda belli isimlere küfür etmesini sağlamıştır.
alt yapı düzenlenmesi için verilen teklifleri reddedenler de nedense internette en baba borucu olmuş, tut şunun ucunu döşeyelim demeye başlamış.
alt yapı düzenlenmesi için verilen teklifleri reddedenler de nedense internette en baba borucu olmuş, tut şunun ucunu döşeyelim demeye başlamış.
alıp alıp iade edecek çakallar yüzünden hızla iptal edilecek uygulamadır. boşuna sevinmeyin bu ülkede bu tip hareketler fazla sürmez.
ordan burdan birilerinin kaydettiği şarkı parçalarını birleştirip üstüne tekerleme söylemek ne kadar sanatsa rap de o kadar sanattır. sana katılacağımı hiç düşünmemiştim ivana.
edit: amerikan underground kültürünü falan öğrenmem gerekmiş, bana ne ulan sen öğren onu.
en azından rap'in açılımının rhythmic american poetry olduğunu biliyorum. yani türkçesi "amerigan ritmin üstüne tekerleme söyleme şenlikleri ".
edit 2: 44 yaşındayım, 20 senem amerika'da geçti, üzmeyeyim sizi.
edit 3: bu arkadaş en doğrusunu söylemiş (bkz: #99416536)
edit: amerikan underground kültürünü falan öğrenmem gerekmiş, bana ne ulan sen öğren onu.
en azından rap'in açılımının rhythmic american poetry olduğunu biliyorum. yani türkçesi "amerigan ritmin üstüne tekerleme söyleme şenlikleri ".
edit 2: 44 yaşındayım, 20 senem amerika'da geçti, üzmeyeyim sizi.
edit 3: bu arkadaş en doğrusunu söylemiş (bkz: #99416536)
bir 75'li hatun olarak 78'lilere nene diyenleri yumruk manyağı yapıp üzerinden motosikletimle geçebileceğimi belirtmek isterim.
teşekkürler.
teşekkürler.