abi bu adam çok sempatik ya. burnuma anason kokusu geldi. mutluluğa bak. acaba hiç derdi var mıdır fedon abinin
Sık geçen başlıklar
bolpantolongiyinenmualifmemur 5
ekşi profilikardeşim kullanmıyoruz ya ne yaranız var arkadaş. cool falan zannetmiyoruz sadece kul-lan-mı-yo-ruz
zaruri edit; kızlar mesaj atmayın coolluğumdan değil hanım izin vermiyor
zaruri edit; kızlar mesaj atmayın coolluğumdan değil hanım izin vermiyor
haluk levent sen misin?
anlamazlar hocam, her şeyi etiket olmuş insanlar asker selamı verince alkış tutarlar ama çocukların aç karnını doyurunca reklam derler.
en güzel asker selamı bu işte
anlamazlar hocam, her şeyi etiket olmuş insanlar asker selamı verince alkış tutarlar ama çocukların aç karnını doyurunca reklam derler.
en güzel asker selamı bu işte
ben anlamadım amerika nato üyelerinin önerisini veto edip türkiye lehine hamle yapmamışmıydı.
kaç tane amerika var
her şey çok karışık kamil çook
kaç tane amerika var
her şey çok karışık kamil çook
telefonu evde unuttuğumu işe gidince farkettim geri eve telefonu almak için gittim kahvaltı yapıp döndüm. işe döndüğümde ise telefon hala evdeydi