Sık geçen başlıklar

3kedibeni7 2

ekşi profili
covid 19 sebebiyle sabitlenen faturaların tekrar fiziksel olarak okunmaya başlaması ile ortaya çıkan yapay rezalet.

su sayacınız gayet ulaşılabilir bir yerde bulunuyor zaten. faturanızı alır son sayaç numarasını kontrol edersiniz. burada bir sıkıntı varsa açarsınız başlığı. aynı zamanda kuruma başvurup hatayı düzeltirsiniz.

sen 3 ay boyunca 9 ton kullanıp 5 ton ödediysen 4.ay kullandığına 12 ton eklenmesi gayet doğal.

basit bir hesap yapalım. izmirde yaşadığım için buranın şartlarına göre düşünüyorum.

2 kişilik aile günde 1 er kere duş alsa:

30gün x 60lt x 2kişi = 3600lt

2 kişilik aile 24 saatte 4er kere lavaboya gitse

30gün x 5lt x 2kişi x 4sefer = 1200lt

2 kişilik ailemiz haftada 2 kere bulaşık makinesi kullansa

15lt x 8sefer = 120lt

2 kişilik ailemiz haftada 1 kez çamaşır yıkasa

175lt x 4 sefer = 700lt

yalnızca şu standart temizlik için harcanacak miktar 5.5tonun üzerinde. el yıkama, ne bileyim balkon yıkama cart curt hariç. pandemi dönemi ekstra temizlik vs hariç.

fatura bedelleri vs boşverin. faturanızda 6 tonun altında bir kullanım varsa bence ilk önce bunu bir değerlendirin.