(bkz: don't feed the amaaaaaaan siktir et yahu)
başlığı açan yazarı engelleyen epey bir yazar var sanırım. @2'yim ben şimdilik başlık başa kalmamış. sevgilerle..
kaçarsa diye şeyedelim
saat 20.32 itibariyle özel mesajla sövülmedik akraba bırakmayan 10larca sevgili çaylak arkadaşa selam olsun. ne olur bu dini siz savunmayın...
21.09.2019 · 3. sıra
3kedibeni7
20.09.2019 11:59 ~ 20:34