Sık geçen başlıklar

john price 3

ekşi profili
biri zamaninda yazmisti, o lafin üzerine tartismak gereksiz:

eger hagi alex'in fb'ye geldigi yasta gs'ye gelmis olsaydi, gs kendi tankini savas ucagini üretiyor olurdu su an. uzaya falan da cikmisti gs muhtemelen.

birinin fb'ye geldigi yasta digeri barcelona'ya transfer yapti, üstüne cok tartismamak lazim.
tff baskanina (?) "en fazla sampiyon olan takim fb" yazili dergi küpürü hediye edilmis, ama gs lobi faaliyetlerinde bulunuyor. ben bu kadar midesiz olay gercekten uzun zamandir görmemistim, geri adim atan namerttir bu saatten sonra.