Sık geçen başlıklar

tutatsuta 1

ekşi profili
yazın beni de a dostlar. ben de bunun lanet olduğunu düşünüyorum. fil hafızası var resmen, beynim çöplük gibi. çok yoruluyorum, bazen yok yere üzülüyorum hatırladıklarım yüzünden.
bazen unutmak lazım. gerçekten...