yazın beni de a dostlar. ben de bunun lanet olduğunu düşünüyorum. fil hafızası var resmen, beynim çöplük gibi. çok yoruluyorum, bazen yok yere üzülüyorum hatırladıklarım yüzünden.
bazen unutmak lazım. gerçekten...
22.08.2019 · 48. sıra
tutatsuta
21.08.2019 00:06