Sık geçen başlıklar

soganinaglatamadigiadam 3

ekşi profili
""daha iyi bir ülke olurduk" dediğim önermedir. halklar arasında bu kadar bölünme olmaz,

kemalizm gibi bir kanserle uğraşmak zorunda kalmazdık."

abi siz bu savaşların neden yapıldığını bilmeyecek kadar cahilsiniz sanırım.

ülke olurduk öyle mi? bütün yani, ülke olarak?

takkeli meczuptan tarih öğrenen anca bu kadar olur.