Sık geçen başlıklar

mutlu gunler uzakta 3

ekşi profili
bu seçim kaybedilirse eğer en azından sağcısından, solcusuna; devrimcisinden, ülkücüsüne herkesi bir araya getiren, tek paydada toplayan kemal kılıçdaroğluna kendi adıma teşekkür ederim.

edit: salak salak mesaj atan trol arkadaşlar kendinizi yormayın çünkü mesajlarınıza sadece tamam/ok yazıp geçiyorum. gram umurumda değilsiniz.
anasını satayım bütün burçların mensupları balla karıştırılıp dünyaya gelmişken, ikizler burcu insanları ise ekstra orospu çocuğu olarak mı geldi? kendi göt verenliklerinizi üstümüze atmayı bırakın. sütten çıkmış ak kaşık sanki bana pezevenk.

not: hiçbir burç umrumda değil. bu tarihler arasında doğan biri olarak artık gücüme gitmesinden dolayı patladım.