Sık geçen başlıklar

ben oldum cinayet 2

ekşi profili
hiç bir cinayetin haklı sebebi olmaz. ortada cezalandırılması gereken birisi varsa hukuk cezalandırır. habere göre de mevcut bir suç yok zaten, şiddetli geçimsizlik yazılmış.

en kötü hukuk bile hukuksuzluktan iyidir.
hukuksuzluğu eleştirip de daha sonra katilleri savunmasın kimse. her türlü şiddete hayır!

tanım: vahşice işlenmiş bir cinayet.
az önce "fight kulüp" şarkısını dinleyince ne kadar büyük bir sanatçı olduğunu tekrar anladığım kişi.

en anlamsız sözleri bile diğerlerinin en anlamlı sözlerinden daha anlamlı. en kötü parçası bile diğer tüm rapçilerin en iyi parçalarına bin basar. respect!

edit: anladığım kadarıyla herkes benim gibi buraya koşmuş. aklın yolu bir.