Sık geçen başlıklar
artık kasiyerler sadece kasiyer değildir.

depo, sevkiyat teslimi, ürünleri yerleştirme, haftada 2 kere gece çalışması, etiket basma,kesme ve yerleştirme... bunlar sadece yüzde 50'lik kısmı. sadece kasiyerlik olan bir iş kolu varsa söylesinler ben çalışırım.
şakirtlerin, fetöcülerin düşmanıydı. tabi o zamanlarda fetöcüleri destekleyenler tarafından emeklilik yıllarında paşayı içeri atmaya çalışmak gözdağı vermek istenmiştir,fetö tarafından. e sonuçta hükümet & fetö iç içeydi. fetö ne derse o oluyordu.

allah rahmet eylesin.