Sık geçen başlıklar

acmayin dedeler var 2

ekşi profili
10’lu büyük halleyi en son 3 liraya almışken bugün 5,5 liraya azaltılmış olarak 8’lisinin satıldığını gördüm, almaktan vazgeçtim. süt ürünleri reyonunda da durum vahim. kaşar peynirlerinin alayı tost peynirine dönmüş, beyaz peynirlerle beraber gramaj hileleri almış yürümüş , fiyatlar zaten en iyi ihtimalle 2 katına çıkmış. keza diğer ürünler de öyle. hiç kimsenin maaşına yüzde yüz zam gelmediğini varsayarsak ahalinin özellikle son 1-2 senede alım gücü inanılmaz düşmüş durumda.