Sık geçen başlıklar
yaz okulu için kütahya ya geldim, kyk desen dağın başında aşırı derecede sıkıldım yokmu allahın bir kulu oturup kahve olur çay olur bir şeyler içelim muhabbet edelim. umarım biri çıkar. yoksa yarın tek başıma termale gideceğim yalnız geldim yalnız gideceğim galiba