Sık geçen başlıklar

ne slonyatsya 5

ekşi profili
c sınıfı, sportif görünüşlü, hatchback araba arayan bir yakınıma audi a3 ile birlikte önerdim bu aracı. artısını eksisini de anlattım. yakınım arabaya aşık oldu, zaten bir arabayı 10 yıl kullanacak tipte birisi. gelgelelim, yurdumun otomotiv sektörünün nabzını tutan uzmanları, "piyasası yok, satamazsın" diyerek vazgeçirmişler.

lan olm yıl oldu 2015 biraz kendinizi aşın artık yav, siz herkesi bu şekilde vazgeçirirseniz tabi piyasası olmaz aracın. adamlar kıçını yırtıp yılın otomobilini falan yapıyor, her boku bilen türk otomotiv gurusu "piyasası yok" diyor. ondan sonra "mazda türkiye'yi siklemiyor". siklemez tabi!
çiprasçılardan da, yunanistan'a tatile gidenlerden de, kürtlerden, zazalardan, kıpçaklardan, eskimolardan ziyade akp'lilere çaktığı yazı. öyle bir robotlaşmışsınız ki okuduğunuzu anlamaktan aciz hale gelmişsiniz. yılmaz özdil görünce "faşist ulusalcı izmirli tukaka". ulan bi okuyun be. adam araştırmış. resimlerle belgelemiş, yazmış. sabah'taki, yeni şafak'taki sikimsonik yazarlar gibi "ben dedim oldu, nasıl olsa ne yazsam inanırlar" yapmamış. oturun o yazdıkları, koyduğu resimler gerçek mi onu tartışın ilk önce.

sayenizde akp'nin rezillikleri yine arada kaynayıp gidiyor.