--- spoiler ---
izleyicisi ikiye ayrılır:
1) bölüm bitmeden durdurup çello fiyatlarına bakanlar
2) bölüm bittikten sonra çello fiyatlarına bakanlar
--- spoiler ---
Sık geçen başlıklar
birthdaykid 12
ekşi profilideveden büyük fil var. olmayınca olmuyor.
gelişinden belli zaten bir puştluk yapacağı. hiç sevmem böyle sulu tipleri. bakınız ölüme bile sebep olabiliyorlar.
bir roma atasözü der ki:
“öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın her tarafında dikkatli ol.”
bir roma atasözü der ki:
“öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın her tarafında dikkatli ol.”
şampiyonlar ligi finalini an itibariyle yorumlamakta olan hocadır.
“bu stada ilk fulya’yla gelmiştik. şimdi de beraber geldik. beni finallerde asla yalnız bırakmaz.” dedi.
bence süper hareket .
“bu stada ilk fulya’yla gelmiştik. şimdi de beraber geldik. beni finallerde asla yalnız bırakmaz.” dedi.
bence süper hareket .
iran hiçbir sikimi yiyemez. sadece video çeker.
halkı bizimkinden daha geri zekalı. %50 mollaları sevmiyor, kanada, abd ve avustralya'ya kaçma hayali kuruyorlar; ama ortak bir düşman olunca hepsi "iranlı" moduna geçiyor. mollalar da bunu bildiği için arada youtuberlığa soyunuyorlar. gaz alıyorlar.
edit: eksik "k" harfi tamamlandı.
halkı bizimkinden daha geri zekalı. %50 mollaları sevmiyor, kanada, abd ve avustralya'ya kaçma hayali kuruyorlar; ama ortak bir düşman olunca hepsi "iranlı" moduna geçiyor. mollalar da bunu bildiği için arada youtuberlığa soyunuyorlar. gaz alıyorlar.
edit: eksik "k" harfi tamamlandı.
tepki gösterenler sanırım enflasyonun eksilerde seyir ettiği bir ülkeden entry yazıyor; zira türkiye şartlarında normal olan zamdır.
çünkü deistlerin şeyinde bile değilsiniz. size cevap bile vermiyorlar.
ecevit'e yazar kasa atan ve yazar kasa attığı için onu destekleyen gavatlara söyleyin, gezi olayları sırasında dolar 10 kuruş yükseldi diye eylemcilere kılıç çeken kahpelere de söyleyin dolar o günlerin kat be kat üstünde. siz neredesiniz şerefsizler?
götünüzde yarak var galiba, hiçbir esameniz okunmuyor.
tabii halkçı kara oğlan'a yazar kasa atmak kolaydı. fetullahın piçlerini arkalayıp gezicilere kılıç çekmek de kolaydı.
adam değilsiniz.
götünüzde yarak var galiba, hiçbir esameniz okunmuyor.
tabii halkçı kara oğlan'a yazar kasa atmak kolaydı. fetullahın piçlerini arkalayıp gezicilere kılıç çekmek de kolaydı.
adam değilsiniz.
kıskandırmaya çalışmak
bir gün küçük ali taksiye biner. yolda seyir halindeyken taksici sorar:
-söyle bakalım aslanım, büyüyünce ne olacaksın?
-öğretmen olacağım amca.
-neden öğretmen olmak istiyorsun bakalım?
-çünkü annem öğretmen, babam öğretmen.
-annen baban doktor olsalar?
-bu mantıkla doktor olmak isterdim.
-eee, annen orospu baban da pezevenk olsa ne olmak isterdin?
-taksici...
-söyle bakalım aslanım, büyüyünce ne olacaksın?
-öğretmen olacağım amca.
-neden öğretmen olmak istiyorsun bakalım?
-çünkü annem öğretmen, babam öğretmen.
-annen baban doktor olsalar?
-bu mantıkla doktor olmak isterdim.
-eee, annen orospu baban da pezevenk olsa ne olmak isterdin?
-taksici...
murat birsel'i tanımamak liselilik ile varoşluğun kesişim kümesidir.
ölmüş hitler'e lanet okumak kolay. işte karşınızda kanlı canlı eziyet. suriyeliler yerine uygurlar'ı alsak ben kabulüm. hem bize türklüğümüzü yeniden hatırlatırlar.