Sık geçen başlıklar

birthdaykid 12

ekşi profili
şampiyonlar ligi finalini an itibariyle yorumlamakta olan hocadır.

“bu stada ilk fulya’yla gelmiştik. şimdi de beraber geldik. beni finallerde asla yalnız bırakmaz.” dedi.

bence süper hareket .
iran hiçbir sikimi yiyemez. sadece video çeker.

halkı bizimkinden daha geri zekalı. %50 mollaları sevmiyor, kanada, abd ve avustralya'ya kaçma hayali kuruyorlar; ama ortak bir düşman olunca hepsi "iranlı" moduna geçiyor. mollalar da bunu bildiği için arada youtuberlığa soyunuyorlar. gaz alıyorlar.

edit: eksik "k" harfi tamamlandı.
ecevit'e yazar kasa atan ve yazar kasa attığı için onu destekleyen gavatlara söyleyin, gezi olayları sırasında dolar 10 kuruş yükseldi diye eylemcilere kılıç çeken kahpelere de söyleyin dolar o günlerin kat be kat üstünde. siz neredesiniz şerefsizler?

götünüzde yarak var galiba, hiçbir esameniz okunmuyor.

tabii halkçı kara oğlan'a yazar kasa atmak kolaydı. fetullahın piçlerini arkalayıp gezicilere kılıç çekmek de kolaydı.

adam değilsiniz.
bir gün küçük ali taksiye biner. yolda seyir halindeyken taksici sorar:

-söyle bakalım aslanım, büyüyünce ne olacaksın?
-öğretmen olacağım amca.
-neden öğretmen olmak istiyorsun bakalım?
-çünkü annem öğretmen, babam öğretmen.
-annen baban doktor olsalar?
-bu mantıkla doktor olmak isterdim.
-eee, annen orospu baban da pezevenk olsa ne olmak isterdin?
-taksici...