iran hiçbir sikimi yiyemez. sadece video çeker.
halkı bizimkinden daha geri zekalı. %50 mollaları sevmiyor, kanada, abd ve avustralya'ya kaçma hayali kuruyorlar; ama ortak bir düşman olunca hepsi "iranlı" moduna geçiyor. mollalar da bunu bildiği için arada youtuberlığa soyunuyorlar. gaz alıyorlar.
edit: eksik "k" harfi tamamlandı.
12.04.2022 · 15. sıra
birthdaykid
11.04.2022 11:40 ~ 13:00