benim dışımda kimse yazmasın. ahlaksızlar pirim görmesin.
ekleme: bizim insanımızın sorunu bu arkadaş işte. bir tane kansız burada trollük yapıyor, muhalifmiş gibi görünün alçaklar başlığa girdide bulunuyor, muhalifler de gelip sövüyor. sorarım, böylesi bir günde böyle bir başlığı açacak kadar aşağılık, vicdan yoksunu, alçak ve düşük zekalı birinin sözlerine argümanlarla cevap vermek kime ne fayda sağlar? bu gibi kansızların amacı zaten cevap almak değil, kansızlık yapmak. illa zor yoldan mı öğreneceksiniz yani?
ikinci girdide yazmışım işte, neyini uzatıp ite köpeğe prim verme derdindesiniz ki? iki fav kasmak için iki beğeni almak için bir tarafınızı yırtmanıza değer mi?
ekleme2: başlık gündeme girmiş... allah sizi ıslah etsin.*
Sık geçen başlıklar
pir aptal 7
ekşi profilifanatizm aptallıktır.
yanan araziye ağaçtan başka bir şey dikenin avradını sikeyim.
ekleme: otel veya maden rüyası görenlere de “gördüğü düşü hayra yoranın da avradını sikeyim” diyorum.
ekleme: otel veya maden rüyası görenlere de “gördüğü düşü hayra yoranın da avradını sikeyim” diyorum.
hz muhammed bile dini bu kadar kullanmadı...
valla ne yalan söyleyeyim eksi2017 uçurulduktan sonra ben de kendimi bir boşlukta hissettim.
böyle girip iki günde bir anasına bacısına sövdürten bir troll lazımdı. geldin, hoş geldin. senin değil sahiplerinin anasını sikeyim. paranı veren kişileri biliyorsun değil mi? işte onların anasını sikeyim onların.
böyle girip iki günde bir anasına bacısına sövdürten bir troll lazımdı. geldin, hoş geldin. senin değil sahiplerinin anasını sikeyim. paranı veren kişileri biliyorsun değil mi? işte onların anasını sikeyim onların.
yine imamoğlu deplasmanda ve tüm türkiye'nin izleyip izlenmeleri alt üst edeceği ve reklamlardan inanılmaz gelir sağlanacağı ve bu gelirin yandaşlara gideceği, yandaşlara giden bu gelirle de imamoğlu aleyhine propaganda yürütüleceği bir dizi serüven bizi bekliyor.
biz kimin fetöcü olduğunu iyi biliyoruz.
edit: imla
edit: imla