Sık geçen başlıklar

dolaptakiadam 11

ekşi profili
ali ismaili öldürme emrini ben verdim dese de hastalık ayrıdır tabii.
7 kişi kör olmuştu ama...
berkin elvanın annesini yuhalatmış olsa bile sorun değil, sağlıkla bir insanın kötülüğü istenmez.

ali tatar onun yüzünden hapiste intihar edip ölmüş olsa bile sorun değil sağlık önemli.
somada 301 madenci öldü ama neyse sağlık herşeyin başında gelir.

hatay yerle bir oldu. ama sağlıktan siyaset yapılmaz.
3 gün enkaz altında can çekişenler vardı. ama neyse şimdi ne alaka.

türkan saylan kanserle boğuşurken edilen hakaretler... neyse sırası değil şimdi.
levent kırca,
bülent ecevi...
biz de endişe duyuyoruz abd kardeş.

edit:

içerisinde 10 milyon mülteci olan ülkenin saf çocukları, içişlerimize karışamazsınız diyor.

senin ülkende yaptığın bir doğru iş yok. hepsi hukuksuz, hepsi suç.

neyse az kaldı.

edit 2:

demokrasiyi, hukuk kurallarını, insan haklarını hatırlaran herhangi bir açıklama akp'ye yarıyorsa zaten bırakıp gidelim.
neden uğraşıyoruz amk?

şunu anlayın:

dincilerin kurallarına göre yaşamayacağız. onlar bile yaşamıyor.

atatürkün gösterdiği medeniyet yolunda ilerleyeceğiz.
biz arap değiliz türküz.
israil bizim dostumuzdur.
araplarla işimiz olmaz.

sadece 1 yıl kadar erkene alındı buluşma.

hoşgeldin dost.

edit: mesaj alımım kapalı olduğu için bana küfür etmek isteyenler olabilir.
onlara da şöyle bir mesaj vereyim:

yallah arabistana. hakettiğiniz çölünüze gidin. türkiye cumhuriyeti size fazla.
tahsildaroğlu benim peynirimm, tahsildaroğğğğlu en lezzetli seçimmmm

bana bu oluyor

edit: 'bir de "güvenle alır, lezzetle yerim" vardı.' mesajı için @deutscher meister 'a teşekkür ediyorum. artık bu nakaratı da söyleyeceğim.