tahsildaroğlu benim peynirimm, tahsildaroğğğğlu en lezzetli seçimmmm
bana bu oluyor
edit: 'bir de "güvenle alır, lezzetle yerim" vardı.' mesajı için @deutscher meister 'a teşekkür ediyorum. artık bu nakaratı da söyleyeceğim.
11.05.2019 · 46. sıra
dolaptakiadam
10.05.2019 18:55 ~ 20:28