kendinizi de bizi de kandırmayın, hepimiz bal gibi de elf olmak isterdik.
Sık geçen başlıklar
buzdan adam 6
ekşi profiligeçer elbette, inşallah hayatınızda yaşayacağınız en acı şey aşk acısı olur.
zaman her şeyin ilacıdır.
zaman her şeyin ilacıdır.
kahve yapar mısın?
teşekkürler
teşekkürler
özlem tekin problemli bir şekilde ayrılsanız bile problem yaşamayacağınızı bildiğiniz harbi kadındır.
şebnem ferah ise her şey yolunda giderken bile acaba ne bok yiyecek diye arada kara kara düşündürten.
edit: olm yazdıktan sonra fark ettim, bunlar müzisyen değil mi ben niye alakasız bir açıdan karşılaştırmışım ki şimdi ahahaha
şebnem ferah ise her şey yolunda giderken bile acaba ne bok yiyecek diye arada kara kara düşündürten.
edit: olm yazdıktan sonra fark ettim, bunlar müzisyen değil mi ben niye alakasız bir açıdan karşılaştırmışım ki şimdi ahahaha
muhtemelen dünyanın en kara kedisine sahip insanı olarak söylüyorum,
tabii ki yok böyle bir durum pis ırkçılar.
edit: fotoğraf veya video isteyenler olmuş, onu da atmış olalım hahaha: https://streamable.com/agsus7
edit 2: şarkıyı merak edenler olmuş: https://www.youtube.com/…=radioutopiavideocreations
edit 3: ismi de lucy olup sevimli görüntüsünün altında gerçek bir "evil" yatar. aldanmayın yani :(
(bkz: #106486548)
tabii ki yok böyle bir durum pis ırkçılar.
edit: fotoğraf veya video isteyenler olmuş, onu da atmış olalım hahaha: https://streamable.com/agsus7
edit 2: şarkıyı merak edenler olmuş: https://www.youtube.com/…=radioutopiavideocreations
edit 3: ismi de lucy olup sevimli görüntüsünün altında gerçek bir "evil" yatar. aldanmayın yani :(
(bkz: #106486548)
bu versus'a londra diyenlerin pasasportları olduğundan dahi şüpheliyim.