kendinizi de bizi de kandırmayın, hepimiz bal gibi de elf olmak isterdik.
Sık geçen başlıklar
lotr'da mensubu olmak istenen ırk 3
ekşi'de görçoğunluğun hobbit olmak istediğini gördüm. biz bu dünyadan oralara gitsek; hobbit olsak, gollum'a dönüşürüz. en iyisi baştan ork olmayı kabullenelim de saygı göremesek de korku salabiliriz. birinci çoğul şahısla yazmam bile söylediklerimizi kanıtlıyor.
kesinlikle hobbittir.
5-6 tanesi dışında orta dünya tarihinde savaş gören hobbit yok. bırakın savaşmayı köyü terkeden hobbite maceraperest gözüyle bakıyorlar.
bütün ömrümü çayır çimen üzerinde bol köpüklü bira içerek geçirebilirim. ne karışan var, ne soran...
40 yılda bir gandalf gelir, köyde maytap patlatır, kız kaçıran uçurur. bu aksiyon da bana yeter. herkes mutlu, herkes huzurlu. ayaklarım ıslak çimenlere bassın da isterlerse kıllı ve büyük olsunlar. hiç sorun değil.
üstelik bira konusunda cüceler kadar iyiler. tütün konusunda da üstlerine yok. şarkı ve şiire olan yeteneklerini de biliyoruz. daha ne olsun? iluvatar' dan belanızı mı arıyorsunuz?
5-6 tanesi dışında orta dünya tarihinde savaş gören hobbit yok. bırakın savaşmayı köyü terkeden hobbite maceraperest gözüyle bakıyorlar.
bütün ömrümü çayır çimen üzerinde bol köpüklü bira içerek geçirebilirim. ne karışan var, ne soran...
40 yılda bir gandalf gelir, köyde maytap patlatır, kız kaçıran uçurur. bu aksiyon da bana yeter. herkes mutlu, herkes huzurlu. ayaklarım ıslak çimenlere bassın da isterlerse kıllı ve büyük olsunlar. hiç sorun değil.
üstelik bira konusunda cüceler kadar iyiler. tütün konusunda da üstlerine yok. şarkı ve şiire olan yeteneklerini de biliyoruz. daha ne olsun? iluvatar' dan belanızı mı arıyorsunuz?