çok kötüydüm. hani lafta değil gerçekten hastalık derecesinde kötü günler geçirdim. adım adım biraz direnmeye çalıştım halime. şimdi bunun karşılığını alıyor gibiyim. içimde kalan bir şeylerin bana geldiği ve şükür diyebildiğim aşamadayım.
Sık geçen başlıklar
seagogol 6
ekşi profilihayatta görüp görebileceğimiz her şeyin ama her şeyin çok daha iyisi var. fakat ondan bir tane var ve bunun değeri hiçbir şeyle kıyaslanamayacak kadar önemli.
benim yapmak zorunda kaldığımdır.
birisini engellemek bana her zaman ergence bir tavır olarak gelmiştir. ama kimi insanın gerçekten davar olduğunu hesaba katmadığım için böyle düşünürdüm.
5 sene öncesinde bir zorbalık nedeniyle biten ilişkim olmuştu. sonrasında kendinisi tamamen silmiştim. aklına geldikçe mesaj ve istek atmaya başladı. baktım ki olacak gibi değil engellemek zorunda kaldım. yetmedi arkadaşlarından eklemeye başladı.
çok net yürümediği için biten bir ilişkiniz var. aranızdaki sevgi ve saygı bitmiştir. bu nedenle bağlasanız durmaz artık. daha sonrasında bu karara saygı duyup kişiyi rahatsız etmenin kime ne faydası var. niye bu takıntılı ruh hastalığı allah aşkına?
bıktım artık şu eski sevgili takıntılı yaşayan insanlardan. biten bitmiş, giden gitmiş. bırakın artık insanları. hiç olmazsa bir parça tebessümle hatırlanacak kadar küçük saygılı bir anısı kalsın yaşananların.
edit: imla
birisini engellemek bana her zaman ergence bir tavır olarak gelmiştir. ama kimi insanın gerçekten davar olduğunu hesaba katmadığım için böyle düşünürdüm.
5 sene öncesinde bir zorbalık nedeniyle biten ilişkim olmuştu. sonrasında kendinisi tamamen silmiştim. aklına geldikçe mesaj ve istek atmaya başladı. baktım ki olacak gibi değil engellemek zorunda kaldım. yetmedi arkadaşlarından eklemeye başladı.
çok net yürümediği için biten bir ilişkiniz var. aranızdaki sevgi ve saygı bitmiştir. bu nedenle bağlasanız durmaz artık. daha sonrasında bu karara saygı duyup kişiyi rahatsız etmenin kime ne faydası var. niye bu takıntılı ruh hastalığı allah aşkına?
bıktım artık şu eski sevgili takıntılı yaşayan insanlardan. biten bitmiş, giden gitmiş. bırakın artık insanları. hiç olmazsa bir parça tebessümle hatırlanacak kadar küçük saygılı bir anısı kalsın yaşananların.
edit: imla
alması gereken brüt aylık maaşın 537.5 lirasını vergi olarak ödeyen, aldığı 2020 lira ile ev geçindirmeye çalışan birisi zaten 20 krş ile zengin olmayacağını biliyordur. ama bu 20 kuruşun bir hafta boyunca birikip en azından bir ekmek parası çıkacağını düşünüyordur. sen en pahalı suyu al iç şifa olsun. 10-20 krş ihtiyacı olan insanın haline de karışma.
düzeltme: imlâ
düzeltme: imlâ
ister istemez aklıma bunu getirdi
https://eksiup.com/8e296a06d450
https://eksiup.com/8e296a06d450