Sık geçen başlıklar

protoculture 2

ekşi profili
hakkını savunmuş.helal olsun.
yalnız bizim başkanda, kendisine muhalefet olan herkesi düşman görüyor. insanların ekmeğiyle oynanır mı? bir de para vermemek nedir lan? sen işçine nasıl para vermezsin. veremeyeceğin parayla, niye sözleşme yaparsın.
yanan eve girdin, bir bidon da sen dök.

koltuk sevdası kangren gibi, yeminle herkeste var.