"uyumak güzel de, kitle halinde uyuyunca sıkıntı oluyor. "
sözünü hiç unutmayacağım güzel insan.
üzdün abi. allah rahmet eylesin.
01.09.2021 · 2. sıra
protoculture
31.08.2021 09:00